»Ta volilna sezona je bila smešna. Res hitro so začeli svoje kampanje.«
»Tekma ni končana, dokler ni končana.«
»30.000 glasov za kampanjo, v katero je šlo 100.000 evrov, je poraz. /…/ Nima smisla tiščati glave v pesek, razlagati o 'stabilni podpori', pleteničiti o fantomskem taktičnem glasovanju in se tolažiti z odstotki. /…/ 3,3 evra na glas je z naskokom najdražji volilni izid.«
»Lahko se zgodi, da bo kampanja nepredvidljiva in da tudi sami rezultati ne bodo presenetljivi, če bo katera od zunajparlamentarnih strank uspešna.«
»Najboljšo, kar jih je imela do zdaj«
»Če so volivci določene stvari pozabili, ker je vojna v Ukrajini razumljivo spremenila našo pozornost, jih ne smemo mediji. Zato je treba v kampanji odpirati vsa relevantna vprašanja.«
»Ne nasedajmo. Kost so vam v tem glasilu pod uredništvom vohunčka Murčija vrgli sredi volilne kampanje, ker jim slabo kaže. Da bi se ukvarjali sami s sabo.«
»Želimo Grčijo, v kateri se ni treba truditi, da bi napredovali.«
»Iz družbe Nova obzorja stranki SDS ni šel niti en evro.«
»Pričakujem, da bodo mediji dajali prednost določenim strankam, ter še 'nadaljnje uprizarjanje lažnega boja med desnico in levico'.«
»Kot še poudarja, so v tokratni kampanji stranke leve sredine tudi na soočenjih delovale kot eno in niso medsebojno napadale druga druge.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju